tiistaina, kesäkuuta 20, 2006

Juhlan jälkeen II

Onneksi rapula haipuu jo reilussa viikossa. Mm. söin lihahampparia Hesen lattialta. Olen vege. Sunnuntaina oksusin kahdesti ja maanantaina sekä tiistaina itkeskelin. Mahtavuutta!

Yritän nyt hypätä kympistä eli irtisanoutua työstä. Kaikki paskikset huutelevat tuolla, että älä hullu vakiduunista ja levittävät eteeni viuhkan kauhuskenaarioita. Jotenkin näin: ei ne mua päästä ny lomien kautta pois, ne istuttaa mun täällä koko heinäkuun ja lomat palaa (mitenniin uittu palaa, ne mihinkään pala) ja kualen. Mut ennenkuin kualen niin mulla on tuhannen vuoden karenssi ansiosidonnaisesta (töitähän ei tietty saa, ikinä, mistään, enää), alan valvoa yöt ja nukkua päivät sekä juoda runsaasti kaljaa. Samalla sekunnilla, kun jätän lappusen pomolle, alkavat huonot kelit (mitäääh) ja ahdistus tulee. Äiti haukkuu, kaverit haukkuu, koirat haukkuu. Lihon. En enää koskaan matkusta minnekään, koska olen alkoholisoitunut työtön. Aurinko sammuu. Pomo on vihainen (voi uittu taas, olenko kolmevuotias häh) ja työkaverit säälii.

Nuikkis. Mikäs nyt eteen.

5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

uusi alku! huippua.

ja sit lähet treffeille. mun kaa tietty.

10:09 ip.  
Blogger Ana said...

Terapiarytmiryhmä kokoontuu tuotapikaa.

2:36 ap.  
Blogger Sonjuska said...

No nyt kävi tälleen, ettei tarvinnut tehdä kumpaakaan. Siirryn freeksi loman jälkeen ja virallisesti minut irtisanotaan tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Jee! Ahistaa! Ei oo töitä! What have I done!

Mulla onkin sit näemmä kaksi terapiaa tänään. Ja yksi treffitarjous. Jopas nyt jotakin! Universumi on aivan liian antelias taas.

9:51 ap.  
Blogger justsopivasti said...

Mitäs Juhlan jälkeen III tarjoaa?

Ei voi tietää.

10:01 ap.  
Blogger Sonjuska said...

No ei tods. Varmaan jotain suhteettoman ultimatumia.

Toi oli abouts typerin ilmaus minkä pystyin tähän hätään keksimään.

Ultimatum.

10:10 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home