perjantaina, huhtikuuta 21, 2006

Herään meemiin

Mää kans. Lotalta ja Zetalta, laiskaperse ei jaksa linkittää.

Elina Nylund tässä morrromorrro. Olen 29-vuotias lahtelainen tietopalvelusihteeri ja harrastan murtomaahiihtoa (Heinilän Krissen kaa lähinnä), pilkkimistä ja onkikalastusta sekä kaikenlaisten sähkövimpaimien virittelyä. Pienestä pitäen olen myös keräillyt erinäisiä asioita: postimerkkejä, tarroja, etikettejä ja tirolilaisnukkeja.

Olen vielä lapseton ja epäilen sen johtuvan punaisesta tukastani ja vihreistä silmistäni. Kantri on parasta, mutta ehdoton lempparini on Jackson 5. Olen antoisa! Tervetuloa!

Ohjeet:

* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja “adjektiivi”)

2 Comments:

Blogger Ana said...

Jee murtsikkaa! Jee hiihtoa! Jee talvi! Jee urheilua, JEE!

10:45 ip.  
Blogger Sonjuska said...

No jee-EE!

Mulla olikin sua tsettset jo ikävä. Ja Krissee tiätty. Kohta alkaa teeteekoo. JEE! PUS!

6:58 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home