tiistaina, maaliskuuta 21, 2006

köh

Tralalaa! Hän on palannut.

Sunnuntaina käännähdetään kesäaikaan ja minä en ole valmis. Kuukausista julmin on pian täällä ja se tarkoittaa hetkosen kaaosta ennen tasaantumista kohti suvea. No prob, antaa palaa.

Olen aloittanut kevätsiivouksen omasta pesästä. Sinne meni, tattamoro. Onneksi nämä harhautumiset kestävät enää vain minuutin tai kaksi. Jostain saatanasta minä aina löydän näitä paitaressuja penikoita. Jos tapaatte mun passaamasta vielä yhtäkin, niin ampukaa. Kiitos.

Töissä on töitä. Kotona on kotoa. Tämä oli avausposti, mä pääsen raiteilleni hiljalleen.

Lisää sitten.

3 Comments:

Blogger kervå said...

No just kun ehdin ihmetellä mihin on hävinny metrin pätkä ratakiskoa :)

3:49 ip.  
Blogger Sonjuska said...

En o hävinnyt. Oon ollut lomalla. Vahvasti tullaan. :)

4:06 ip.  
Blogger Ohari said...

Joskus, tai aika usein, Sonjuska sinun juttusi melkeinpä pelottavat, koska osuvat niin kohdalle. Sanperg. Hulppeeta. Tai jotain.

Eniveis, ammuntaa voisi hajauttaa tähänkin suuntaan jos (ja kun kuitenkin prkl!)

11:44 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home