lauantaina, lokakuuta 28, 2006

No ny

Päivitetään, perketto. Olen vielä hieman päissäni, koska olen juonut eilen saavikaupalla viinaa. Puhka on hukas, visakortti on hukas, kumpparit on hukas. Jossain on ryvötty, kerta villatakissa on likaa ja lehdenkappaleita. Sanotaan ny vaikka, että jees. Joo, tää on vaan niin jees.

Lompsa! Tuupa ny tänne ja tuo puhka tullessas. Äiti ei oo ollenkaan vihainen, huolissaan vaan.


Edit 13:29


Joku koirankusettaja soitti. Sillä on hallussaan em. asiat ja se tuo ne mulle autolla. Ostan sille Valtsusta jotain superhyväskää. Donitsi sille, ken kertoo mitä oon Kaivarissa rypönyt. Tai ei sittenkään, ignorance is a bliss.

Oon nyt ryypännyt rankasti kahtena lähes peräkkäisenä viikonloppuna. Edellisellä kerralla olin pakannut yöllä muovikassiin 2 vartalovoidetta, pikakahvia, Multivitaa ja pähkinöitä. Aina näistä reissuista seuraa joku mysteerio.


Edit 14:31

Jou, taksimysteerio selvisi. Eli mitä ihmettä, kun kortit makaa Kaivarissa kumpparien vieressä. Olin maksanut lounareilla. Kätevää!

4 Comments:

Blogger Ohari said...

No on tää ny yhtä himputtia, kun blogi päivittyy, muttei päivitystä näy listalla. Hyvä kumminkin kun - ja onhan menoo & lepatusta, ou jee :-)

1:46 ap.  
Blogger Ana said...

Nyt on jo kylmä pyöriskellä yötä myöten lehtikasoissa ja heitellä lompakkoaan myyrille. Sisälle sieltä ryyppäämään!

11:28 ap.  
Blogger Sonjuska said...

Tulin jo. Nyt on gurrku kipee. Voi jeso, mitä elämää. Paan vähän karkkia napaan.

11:43 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Ahhahaaa! :D Tämä piristi kovasti päänsärkyistä päivääni. Eikä hei ole itse aiheutettu tämä jomotus edes!

2:42 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home