lauantaina, elokuuta 05, 2006

Tuu tuuli

Olen luovuttanut kesästä. Ostin poplarin ja saappaat. Melkein ostin uudet rillit, koska optikko oli niin flirtti ja uuh. En kuites, mutta pakko mennä sinne tekemään jotain asiaa vielä piakkoin. Mitähän hittoa?

Sain töitä, vaikken advöistä pääse edelleenkään. Ei se haita, mennään pois sitten mikäli alkaa otsapanta kiristämään. Lisää liksaa ja ihanasti paljon uusia duunikavereita. MOI VAAN TE NIHKEÄT VANHAT. EI TUU IKÄVÄ.

Tuus nyt syys ja tuule pois kaikki kesärääsyt ja halpa rusketus. Saan laittaa mun uudet popot ja poplarin.

6 Comments:

Blogger Ohari said...

\o/ jee! Oho, känikomment. Ja otti voimille. Mutta kumminki, aallot kans (kunhan ne löytyy) ~~~ ni. Hianoo.

3:36 ap.  
Blogger Mari(nadi) Koo said...

Uusi on usein oikeasti kivaa ja parempaa kuin vanha, pätee töihin ja poplareihin!

9:13 ap.  
Blogger Ana said...

Mut silti, ei kannata käytellä kovin anteliaasti s-sanaa ... NYT ON VIELÄ KESÄ, ja melkein jopa LOMA (ainakin lomakelit, jesss).

10:45 ap.  
Blogger Sonjuska said...

Kiitos, uusi on aina muutos ja muutos on yleensä plussaa. Ny vaan pitäää ratkaista se optikkoproblem. Eli millä tekosyyllä tekeydyn sinne pyörimään. Hmm. En osaa!

7:18 ip.  
Blogger Gaia said...

..piilarinesteet! Tai mun (kauniit) silmät kuivuu aika pahasti, kun käytän piilareita, olisko sulla mitn tippoja? Tai jos ei oo piilareita, ni "oon miettiny hankkivani, et varmistelen vaan, etteivät pilaa mun (kauniita) silmiäni. Tai silmälasikotelo. Tai..

Onnea uudelle työlle. Syksyn toivomista en hyväksy. Mut muuten niiq peukkuu.

8:45 ap.  
Blogger Sonjuska said...

Marzu: kts. ylläoleva. Huomasin ettei ongelma olekaan liikkeeseen tekeytyminen, vaan vellihousuisuus. Varmaan mä osaan jotain keimailla ja varmaan oon tulkinnut kaikki oikein, VARMAAN JOO.

11:11 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home