maanantaina, elokuuta 07, 2006

O

Koska elämäni on pitkään ollut pelkkää seisovaa vettä, otan kaiken irti tästä optometristiasiasta. Samalla teen itsestäni pellen, mutta en jaksa välittää. Seuraa gallip (en korjaa typoa), jonka tehtävänä on selvittää mahdollinen virhearvio Oon signaaleista. Kysymys kuuluu: erittäin hyvä kauppias, selkeesti ihan liekeissä vai jotain siltä väliltä?

Tilanne:

Menen liikkeeseen ja havainnoin silmätarkkailijan olevan varsin komee ja varsin nuori. Minua nuorempi ehkä. Tehdään se tsekkaus, juttu soljuu mukavasti ja huomaan muikistelevani kuin heikkopäinen. Tulkkaan pojan olevan samoilla vesillä - ehkä! Katsoo silmiin (no öhm, optikko ehkä no joo entiä) ja jotain. Hetkon vatkaamisen jälkeen päädytään kaksiin pokiin joiden välillä en osaa päättää ja kysyn monelta liike suljetaan.

No niin. Suljetaan kolmelta, mutta mä jään tänne kolmen jälkeen yksin tekemään paperitöitä ja voit tulla sitten myös.

???

ja

???

En mä minnekään kolmen jälkeen uskaltanut tulla/mennä, menin varttia vaille. Nyt on pokat varattuna huomiseen iltaan asti, mut joudun ehkä skippaamaan koko menon. Se on salee joku supermyyjä joka sanoo kaikille misuille samat askat ja ne kaikki misut on yhtä pöllöjä ja desperaadoja kuin mä ja kuvittelee jotain monimutkaisia skenaarioita ja oikeesti se kundi tahtoo vaan myydä vitusti silmälaseja.

Voitto vai häviö. Ei voi tietää.

13 Comments:

Blogger Ohari said...

Kuka niistä ikinä tietää? Ei kukn. Pitää vaan katsoa ja jos se nyt menee niinku öh pelkäksi myyntitapahtumaksi, niin ei voi mitään, vaan voihan se mennä muuksikin. Ja jos vielä söpö jne. Ja jos sä tarviit ne pokat. Tarviithan sä ne, tietenkin. Usutus! Hus!

11:54 ap.  
Blogger Sonjuska said...

Nii. Kaveri on sitä mieltä et toi "tuu sulkemisajan jälkeen ko oon yksin" on ihan hardcore flirttiä ja mä arvelen et ehkä.

Se menee kuites sillai et meen sinne ihan muikeena ja änkytän jotain ja sen silmät leviää lautasiksi ja se sanoo et kiitos tosi imartelevaa mut mulla on tyttöystävä ja sit mä peruutan syvän karmiininpunaisena johonkin tolppaan ja pudotan kolmetkymmenet rillit lattialle ja astun linssin päälle ja se kirjoittaa mulle siitä laskun ihan hyytyneenä.

Tää spekuttaminen on kivaa! Se vie huomion itse asiasta! Jatkakaa!

11:58 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Onhan se mahdollista, että mies on vain hyvin palvelualtis, mutta mitä sitten? Vaikka hän ei olisi flirttaillutkaan, niin voithan sinä silti esim. pyytää häntä kahville tai jotain! Ihan huolettomasti silmälasien ostamisen lomassa :)

Ja saattaahan olla niinkin, että mies on ujo tai arka tai jotain ja toivoo, että saisi kerättyä rohkeutta pyytää sinua kahville tms. Mutta jos hän ei uskallakaan? Jospa sinun pitää vain rohkaista mielesi ja tehdä aloite.

Ja jos mies sanoo seurustelevansa tai jotain vastaavaa, niin mitä sitten! Et sinä voinut sitä etukäteen tietää :)

12:13 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

ei voi tietää ei. tosin mulla toi gaydar piippaa yleensä komeiden optikoiden kohdalla..

12:18 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Hmm. Mulla on kans suht tarkka gaydar käsittääkseni, mutt tosta en havainnut. No hitto, who knows. Mä kehitän nyt jonkun liian monimutkaisen salajuonen ja yritän toteuttaa sen. Kirjekyyhkyjä kenties. Tai sit meen vaan himaan ja alan ahtaa itteeni jäätelöä.

12:22 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

12:25 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Tää menee ihan naurettavaksi pelleilyksi ko yritän korjailla typojani ja teen niitä lisää enkä osaa editoida kommenttejani. "mut" kirjoitetaan yhellä teellä eikä kahella kuten jotkut jurpot tekee.

Huokaus.

12:28 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

ja mä koitan keksiä jotain homosalaliittoa, kun oon vaan kade..

kirjekyyhkyt kuulostaa hyvältä.

1:48 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Matlis se uhosi joskus kuukausikaupalla sitten lähtevänsä mun kaa treffeille, mut(t) täällä sitä vaan kehitellään jotain konspiraatioteorioita. Ja mä koitan epätoivon vimmalla keksiä jotaan äksöniä, vaikka joku haluu varmaan vaan myydä rillejä.

Univerumi, voitko selittää?

:)

2:00 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

uhosin. höh. tein treffitarjouksen ja siihen ei tartuttu. tai sitten en vaan tajunnut. enkä alkanut (ujo kun olen) huuteleen perään. universumi ei selittele :)

2:18 ip.  
Blogger justsopivasti said...

Universumi kuulee teitä

Äh, olinki loggautunu näil tunnareil.

No mutta kuitenkin.

"Hyvin täällä käy"

5:07 ip.  
Blogger Gaia said...

NOH? mitä tapahtui/tapahtuiko?

12:57 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Tyyppi on poissa tän viikon. Lasien varaus menee umpeen pe. Mä en enää jaska kehittää mitään suoperjuonta. Plaa. Oon kuvitellu vaan koko jutun.

2:03 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home