keskiviikkona, tammikuuta 25, 2006

Neloinen

Kun ressi haukkaa persiistä, on aika meemin! (via Marinadi)

Neljä työpaikkaa, jotka minulla on ollut elämäni aikana

- Siltavahti
- Lakikirjojen oikolukija
- Ostos-tv:n aspa
- Copy

Neljä elokuvaa, joita voin katsoa uudestaan ja uudestaan

- Blade Runner
- Some Like It Hot
- 10 - Nainen kuin unelma
- Leaving Las Vegas

Neljä paikkaa, joissa olen asunut

- Liipola
- Pihlajisto
- Pitäjänmäki
- Montpellier

(plus 14 muuta)

Neljä TV-ohjelmaa, joista pidän

- Six Feet Under
- Muotidiili (oh dear)
- Tehis
- L-word

Neljä paikkaa, joissa olen käynyt lomalla

- Porto, Portugal
- Isokyrö, Finland
- Rodos, Greece (kahdesti - tykkään ottaa henkisesti turpaani)
- London, England

Neljä suosikkiruokaani

- Kaurapuuro
- Kanajauhelihakastike ja spagetti
- Thai Red Curry (Alepasta, alle 3 egeä)
- Jäätelö

Neljä saittia, joilla käyn päivittäin

- Google
- Blogilista
- Cute Overload
- Arvopaperin Kiinteistöklubi

(Saan tosi vistoa tyydytystä salkkumiehien uhoomisen lukemisesta. Kun asuntomarkkinat romahtavat ja henkseleiden paukuttelu loppuu, nauran ja taputan käsiäni. Brassailijat ja kuspäät hamuavat pikavoittojen sijaan taas äidin tissiä, mutta kukaan ei lohduta kiusaajaa. Universaalit lait pätevät nyt ja aina.)

Neljä paikkaa, joissa olisin mieluummin juuri nyt

- Rio De Janeiro
- Iso kainalo
- Himalaya, edessä vati ruokaa ja huurteinen ölppä
- Seurasaaren nakuranta, heinäkuussa

Neljä blogia, joita mainostaa

Listalla on.

5 Comments:

Blogger Hanna said...

Jotenkin oletin lukevani Termaria ja huomasin vasta lopussa, että sä et olekaan Marsu. Ja mun pitäis kuitenkin muka tuntea se. Pelottavaa!

9:47 ip.  
Blogger Sonjuska said...

O-ou, identiteettikriisonen uhkaa!

:)

9:27 ap.  
Blogger Gaia said...

Ei kato kannata välittää tosta Hannasta.

Eikä ne muut kuitenkaan huomaa, että me ollaan yksi ja sama henkilö, joka itseriittoisuudessaan kommentoi koko ajan itseään molempien blogien kommenttilaatikoissa.

Ei kerrota kelleen.

Nyt pitäis enää päättää, kumpi me oikeesti ollaan. Vai ollaanko.

10:46 ap.  
Blogger Hanna said...

Ah, teillä onkin Hamlet-syndrooma. Kas siinä pulma! Minä sen sijaan olenkin yhä (?) täysjärkinen.

Tai sitten mä olen vaan kolmas persoona, joka kommentoi itseään.

11:35 ap.  
Blogger Sonjuska said...

Mä olen me kaikki. Ja vähän päälle.

T: Valtijatar

12:08 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home