tiistaina, tammikuuta 17, 2006

Viisi kertaa viiraus

Sekä Saahka että Tinka haastelivat ja minä vastaan. Kamalan työlästä.

Tuo oli tämän päivän kiintiönarina.

Homman nimi: Kirjoitan merkinnän, jossa paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

1) Siluetti

Esteettisen kirurgian yksityissairaala Siluetti sponsoroi eräitä melko huonoja reality-ohjelmia. Minähän katson tellusta vaikka mitä tauhkaa joten en voi välttyä satunnaiselta Siluetti-mainossyötöltä. Sponssipätkässä nainen kuiskaa ”siluetti” ja minun on pakko toistaa perässä. Nainen kuiskaa ja minä kuiskaan. Siitä tulee hieman salaperäinen olo. Tämä lievä pakkotoiminto on helppo omaksua, minä seurasin koukuttunutta ystävääni. Ehkä tekin tulette mukaan kerhoon. Tulisittepa.

2) Tissit (tervetuloa uudet lukijat)

Minusta on mukava kokeilla omia rintojani. Ei siitä pääse mihinkään, ovat ne vaan niin hauskat.

3) Kana + mansikkahillo

Joskus penikkana vanhempani lanseerasivat kanan ja mansikkahillon yhdistelmän. Se oli kaiketi jonkinlainen köyhän miehen riista/marjahyytelö –vastine ja koko perhe oli pienen nikottelun jälkeen myyty. Rillatun broilerin kanssa maistuu mansikkahillo, aina ja ikuisesti. Jams.

Muutamien haastettujen tavoin myös minä pidän tillilihasta ja maksalaatikosta. Tai pidin, kunnes jätin nelijalkaiset. Kookos sopii mihin ruokaan vain, samoin rakuuna.

4) Tädit

Minulla on kaksi kiinalaista naamiota joita kutsun tädeiksi. Tädit hymyilevät tyynesti ja toisen suupieliluomeen on maalattu karva. Vanhassa kodissani tädit vartioivat untani. Olen antanut heille muutamia henkisiä ominaisuuksia: viisauden, arvovallan ja snadin ylimielisyyden. Heillä on auktoriteettia. Siksi vältän kolhimasta heitä enkä missään nimessä aseta heitä kasvot kohti seinää tai lattiaa.

Psyko.

5) Vyötärö, napa ja vapaus

Minun vyötäröäni eivät sukkahousut tai vyöt kurista. Sukkahousuista leikkaan vyötärönauhan poikki, vöitä en ole siinä alkuperäisessä kiristysmerkityksessään käyttänyt koskaan. Ahdistaa ja happi loppuu. Vituttaa, raivovituttaa ja vaate lentää roskiin. Tämä on ollut ongelma jo ainakin 25 vuotta. Lapsena ajoin äitini hulluuden partaalle joka-aamuisella sukkahousushowlla. Ammattiapua harkittiin. Siksi ymmärrän hyvin naapurin piiperoa joka rääkyi tänäkin aamuna sen vakiovartin. Ne ovat ne sukkahousut, taatusti.

Napaan ei myöskään saa koskea. Jos sinne työntää sormen, saa nyrkistä. Tämä ollos lupaus.


Haaste liukkaasti Marsulle, Pykimälle, Raisalle, Kobaïan Nealle sekä Ainailonalle.

Kiitos ja anteeksi.

8 Comments:

Blogger Gaia said...

Toi ykköskohta ehkä vähän pelottaa, koska mulla on tapana fiksoitua väliin tolleen. Saatan olla kerhossa ennenkuin ehdimme kissaa sanoa.

3:45 ip.  
Blogger Gaia said...

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

3:45 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Ei se oo pelottavaa, se on kivaa. Tule tule, kiskis..

Se nyt vähän ihmetyttää, että tuossa näyttäisi olleen kommentti jonka mystinen AUTHOR on poistanut. Mä luulin, että mä olen AUTHOR. En mä mitään kommenttia ole nähnyt, saati sitten poistanut. En kai mä sitten ole AUTHOR.

Hö.

4:06 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Mistä tuo johtuu? Kertokaa, paranoia iskee!!

4:08 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Et sä oo sen kommentin author. Kun se joka sen kirjoitti on author. Sä oot jotain niinq admin tms.

4:25 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Ahaaa. Kiitos kaunis. Nopeasti pyörähtivät nuo "joku on hakkeroinut mun blogin" -skenaariot vauhtiin.

Mun blogi onkin kaikkien hakkereiden target number one.

4:38 ip.  
Blogger Gaia said...

joo, ja se mystinen sen kommentin author olen mnää, nimeltäni "hän, joka ei malta odottaa, että hidas kone toimii, vaan kirjoittaa uuden sanavarmennuksen ja kilkkailee kuin kahjo ja saa kuin saakin saman kommentin kahteen kertaan loodaan"

4:41 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Ahaa. Nyt voin nukkua yöni. Seuraavaksi käyttöön olisi otettu "joku on kirjoittanut karmean solvaavan kommentin, mutta poistanut sen tajutessaan, että siitä välittyvä puhdas raivo paljastaa hänen murha-aikeensa" -skenaario.

Jei.

4:47 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home