maanantaina, tammikuuta 15, 2007

Äh

Olen itkeskellyt. Väsyttää niin saatanasti. Joulukuinen pahanteko puskee pintaan, vaikka sitä tumppaa syvemmälle. Joojoo, tunnen psyyken(i) ja tiedän, että siellä se odottaa. Raipatijoopati.

Ihmiset väsyttävät. Petyn aina vaan. Haluan lakata haluamasta. Tahdon täysin omaehtoiseksi. Mitään ei kukaan ole juuri nyt tehnyt, sen kummempaa. Ovat vaan omia itsejään. Tilantäytettä. Itsekkäitä, laiskoja paskoja. Ennenkaikkea itsekkäitä. Kiipijöitä.

Mun pään sisällä on yhtä rumaa, kuin ulkona. Tairan kattoo Huippikset. Sommoro.

12 Comments:

Blogger Ohari said...

Voi peipiläinen. Ota suklaata, viltti ja halaile itteäs. Mää laitan täältä etärutistuksia kans. Kyllä se siitä. Joo.

9:19 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

En tiiä onko tää http://keskisormi.blogspot.com/2007/01/en-vaan-opi.html yhtään samaa, mutta sun olot kuulostaa vähän samanlaisilta. Paitsi että mua ei itketä, mua vaan vituttaa. Etenkin vituttaa se, että nyt jo tiedän, ettei oo viimeinen kerta kun samantapaiset asiat vituttaa, aina yhtä huonosti hoidettuina.

Pläähy.

9:19 ip.  
Blogger Sonjuska said...

TE OOTTE IHANOITA!!!

Ohari, mun on pitänyt meilata/soittaa. Six en oo kommentoinut sun postilaatikossa. Mä kirjoitan. Mun on karseen vaikeaa ottaa yhteyksiä just sellaisiin ihmisiin, jotka on merkityksellisiä. Paradoksaalista, sekin.

Perso, mulla on lähinnä sellaista, että heti kun teen itseni jotenkin alttiiksi, niin ihmiset käy kaulaan kiinni. Just tällainen uusi duuni esmes on otollinen. Oon kato vähän heikoilla ja paskiaiset kohtelee ko jotain saatana likatahraa. Tiätteks, sellaset tyhjät, mitäänsanomattomat ihmiset. On ne perkeleen Reima-tossut ja farkut roikkuu saatana polvissa, tukka hypermuodikkaasti silleen ylikasvanut ja imekää munaa. Ei niillä oo mitään annettavaa tälle maailmalle, ampukaa avaruuteen vaan. Ei sillä, että mulla olis mitään sen suurempaa antaa, mutta mulla on sentään perkele sielu.

Puuuuuuuuuuhhh.

Teille naisille pusuja. Isooja.

10:18 ip.  
Blogger Gaia said...

Täs on nyt universumi mua vastaan, koska jos oon viime aikoina yrittäny kommentoida, joko blogger, netti tai kone on ruvennut pykimään. Kirjoitin äsken pitkään ja hartaasti sekä tietysti näppärästi, mutta katosi taivaan tuuliin, unohdin tekstin, enkä enää jaksa luoda sitä uudelleen. Perusviestin kyllä muistan, se meni jotenkin näin: Voimaa, paljon!

(ja vittu taas, mutta tällä kertaa olin fiksumpi kuin universumi ja kopion tekstin salaa. HA.)

9:46 ap.  
Blogger Sonjuska said...

Marsu, kiitos sullekin. Ja voimaa sinne myös. Pian on gradu pulkassa.

Vähän helpottaa jo. Päätin lakata olemasta kiva. Ei tuu sit sanomista, kun kivuuteen ei vastata.

Kyllä tää katkeruus taas tästä helepottaa. Väsyttää vaan ko ihmiset on niin olevinaan.

10:52 ap.  
Blogger Gaia said...

Se siihen avaruuteen kadonneeseen maailmanviisauteen kuulu, että mun mielestä on oikeesti hajottava ajatus, että isojen ihmisten työpaikalla on Reinotossupellejä.

1:16 ip.  
Blogger Sonjuska said...

No niio, munkin miälest. Hänkin on aikuinen ihminen ja just yksi vittumaisimmista turhimoista. Iteppähän oon mainosmaailmaan tullut, ei täällä voi noita välttää. Reijotossut kaakkoon ja Terttutossut kans.

Ja vastapäätä pönöttää yks myös, muutaman vuoden nuorempi misu. Arkkityyppi muiden miehet varastavasta ämmästä, joka puhuu kaikista paskaa kaikkien selän takana. Takki kääntyilee niin, jotta viuhuu. En uskoisi sille tinalanttiakaan. Kuvaan kuuluu myös se, että aina kun tulee puhe jostain julkimosta, niin tää tuntee sen jotain kautta. I'm, like, sooooo impressed.

Kraa.

1:30 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Onneks Huipparit tulee taas. Maanantai-iltaisin saa katsella kirkuvia wannabe-mallipyrkyreitä ja selkäänpuukotusta ja nyyhkettä oikein urakalla. Ja Täykkärit vielä perään, perkele.

Kyllä se siitä.
-minh-

1:35 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Aaargh joo. Masokiski minussa riemuitsee. Karsee se pikkulepakko siinä. En kestä noita lapsia, joiden koko oleminen on sitä saatanan seksuaalista suuntautumista. Ai niin, mun uusi suosikkiblogi on http://valkovuoto.vuodatus.net/


Kauhee valitus meikäläisellä hirttänyt päälle. No, tuuletetaan ny vaan.

1:51 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Ei kellään olis mitään hyviä ylijäämämiehiä missään? Tarttis nyt akuutisti jonkun heittopussin hetkeksi.

Ei vaan. Ja joo vaan. Ja emmääjaksa.

1:55 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Mullakin on seksuaalinen suuntautuminen. Enkä mäkään jaksa lapsia, joiden koko oleminen on seksuaalista suuntautumista. Niinku esmes heteroilla on.

Mutta tajuun mitä tarkoitat. Ja oon samaa mieltä.

3:11 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Nimpä. Mulle on aivan sama mikä kunkin preferenssi on. Emmä jaksa heteroitakaan, jotka puhuu vaan pipistä ja kikistä ja siitä, kuin ylpeitä ne on siitä et panettaa. Musta se on tympeää.

3:33 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home