maanantaina, tammikuuta 30, 2006

Bensa vähissä

Kraakku.

Olen pahalla tuulella. Pahan tuulen nimi on PMS. Olen pahalla tuulella ja agressiivinen. En pidä agressiivisista ihmisistä. Agressio imee minusta viimeisenkin energian. Lopetan agression.

Ompelin lauantaina 6 tuntia verhoja. En ole käsitöiden ystävä, eivätkä käsityöt ole minun ystäviäni. Me taistelimme rankasti ja käsityöt voittivat. Itkaisin ja panin rätit muovipussiin. Muovipussin jätin ystävälleni. Joka itseasiassa teki valtaosan itse ompelutyöstä. Minä käänsin reunoja ja huusin. Poltin erittäin monta tupakkaa ja nojasin monesti päätäni käsiini. Join puolitoista pulloa Karhua ja lähdin ulos. Kolmosen ratikassa känninen teinimonsteri uhkaili minua väkivallalla. Siitä tuli minullekin hyvin väkivaltainen olo ja toivoin hänelle paljon epäonnea elämässä.

Keskuskadulla äkkäsin eksän seurueineen ikkunan takana baarissa. Painuin sinne kaahottavan akkalauman keskelle ja join tuopin kalijaa. Se oli viikonlopun mukavin osa. Eksä kehui kehitystäni ihmisenä (uh?) ja seura oli vain kaikin puolin viehättävää. Poistuin kotio huippukohdassa, en sen jälkeen.

Täällä töissä kukaan ei ole puhunut kenellekään sitten aamun. Ei ole asiaa. Hitsi, on vaikea kuvitella tämän palkitsevampaa työtä ja työympäristöä. Tekisikö esitettä vai tekisikö esitettä vai ehkä esitettä.

Ei ole asiaa. Ei vain ole.