maanantaina, tammikuuta 30, 2006

Flammable

Pinnistän tässä päivän viimeisiä minuutteja perslihaksellani. Premenstruaalioireet hallitsevat, töitä en ole tänään tehnyt minuuttiakaan. Olen valinnut julisteita jotka ovat aivan perästä kaikki tyynni, pelannut Zookeeperiä (nyrpistäkää vaan, mä paan teidät riviin ja te räjähdätte), syönyt kaurakeksejä (keksien irvikuvia, kuivia krispejä) ja kivahdellut.

Aion ottaa ensimmäisen mahdollisen linjurin kotio ja pitää helvetilliset suklaaorgiat. Minä ja soffa, me kaksi olemme yhtä tänä iltana. Puhelimella ei kannata rinkuttaa. En pysty vastaamaan, koska mulla joko on suussa suklaata tai sitä on matkalla sinne ihan näillä näppäimillä.

6 Comments:

Blogger Gaia said...

Kyllä, suklaa auttaa. Sinne vaan, ääntä kohti ja kaksin käsin!

7:44 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Lisäksi kannattaa liittyä blogilistan pms-kategoriaan. Siellä ei ole vielä tunkua, mutta meininkisi kuulostaa ihan asianmukaiselta :-)

8:41 ip.  
Blogger OptimusPrime said...

On muuten sen verran asenteikas blogi, että pistin jopa suosikkeihin. PMS:stä en tosin tiedä juuri mitään, väliäkö sillä.

4:02 ip.  
Blogger Sonjuska said...

Suokkareihin vaan! Mä saatan lisätä metrisen Blogilistan PMS-kerhoon, kunhan keksin ensin pari muutakin kategoriaa. Pelkkä PMS tuntuu himppasen tylyltä ja harhaanjohtavalta, noin ainoaksi luonnehdinnaksi.

Apua, mulla on kiire.

4:23 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

nyt en voi enää suutani kiinni pitää! on jo kolmas vaiko jo neljäs ilta perätysten kun mä tuun tätä kautta ja meen sit jumittaa zookeeperiä! :D

12:01 ap.  
Blogger Sonjuska said...

Haa! Zookeeper on paholaisen keksintö ja mää palvelen vain yhtä masteria..

Joo sorppa. Zoo on paha.

2:07 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home